歡迎來到Price
  • 立即登入
  • 免費註冊
    沒有任何瀏覽紀錄。
  • 沒有項目比較紀錄。
  • 商戶分類
  • 情報
  • 二手
  • 網購
  • 商戶中心
Price

10 款電子門鎖功能講解|推拉式、把手式入手攻略|安裝要點|實用特色功能|解鎖方式全面睇|廣東話【Price.com.hk 產品評測】

2023-02-08

香港人最緊要方便,標榜唔使帶鎖匙嘅電子門鎖,自然愈黎愈受歡迎,而且電子門鎖嘅發展,都愈趨成熟,例如加入更多不同的開鎖方式、虛位密碼,甚至即時視像對話,不過係安裝電子門鎖之前,有乜嘢需要注意,道門點樣先啱裝,點樣揀一款適合自己嘅電子門鎖,今集我哋就會同大家介紹 10 款不同特點嘅電子門鎖。

電子門鎖優缺點

電子門鎖除咗可以唔使帶鎖匙,其實仲有唔少優點,例如自動上鎖,閂門之後唔使再用人手上鎖,方便之餘保安程度相比傳統門鎖更高。而且好多電子門鎖都有保安功能,如果有人強行整爛個鎖都會發出警報,或者透過訊息即時通知屋主。但係價錢比起傳統門鎖,就可以貴成幾倍到十幾倍,同埋電子門鎖防水冇傳統鎖咁好,所以唔太建議安裝喺室外。

安裝要點

電子門鎖唔單止可以裝喺屋企嘅大門,就算係鐵閘、趟門都裝到,不過唔同嘅門,都有唔同嘅安裝方法。以木門為例,就要留意門嘅厚度,大家買之前可以參考相關嘅安裝說明,會有建議或者適合安裝嘅門的厚度,普遍厚度 40 至 60mm 嘅木門都裝到。另外,要留意門外是否裝有鐵閘,因為電子門鎖體積比較大,如果大門同鐵閘中間嘅距離太少,便可能會撞到鐵閘。

門鎖種類

之後就講電子門鎖嘅種類,目前主要分為推拉式同把手式,除開門方式不同,內部嘅鎖芯也有分別,多數推拉式都會配合電子鎖芯,開鎖同上鎖都近乎全自動,閂門之後識得自動鎖返門。而把手式電子門鎖的操作比較接近傳統門鎖,以往嘅設計喺解鎖之後,要拉把手先可以開到門或者鎖門,不過近年嘅把手式都相當先進,部分型號一樣做到自動上鎖,可以話同推拉式睇齊,想點揀就視乎大家嘅使用習慣或者喜好。

LifeSmart Smart Door Lock C100


先介紹把手式電子門鎖,第一款是 LifeSmart Smart Door Lock C100,總共有 5 種解鎖方式,包括APP、指紋、密碼、智能卡、鎖匙及專用 App,可以殊看門鎖狀態及出入紀錄,亦有 Type-C 緊急供電,同埋支援手機遙距開門,最重要是價錢千八元有找,性價比相當高。

解鎖方式:App、指紋、密碼 、智能卡、鎖匙
特別功能:雙重驗証、撬門警報、安全鎖、上提門把反鎖
電源:2A X 4
後備電源:USB Type-C 

 

施耐德電氣 S51

外形簡約,採用鋅合金手柄,支援四種開鎖方式,而密碼部分提供虛位密碼功能,避免其他人看到真正的密碼,而且都有一次性密碼,甚至可以密碼加指紋雙重認證先開到鎖。另外,手柄可以手動鎖定,唔怕小朋友或者寵物誤開。

解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙
特別功能:虛位密碼、臨時密碼、手柄鎖定、一鍵反鎖
電源:2A X 4
後備電源:USB

 

鎖芯

作為門鎖,最重要當然係個鎖芯,一般來講, 鎖芯會分有 A、B、C  3級,當中 C 級鎖芯唔單止相對結構複雜,亦都有防爆防撞嘅優點,如果強行用工具打開,會令鎖芯鎖死,完全開唔到,是目前安全系數最高嘅鎖芯。

Philips DDL702

Philips DDL702 系列智能門鎖採用C 級鎖芯配合推拉式設計,支援四種開鎖方式同時內置 Wi-Fi,可以透過 Philips EasyKey 應用程式,查看門鎖存取記錄同密碼資料,遙距發放一次性密碼。另外,亦都有雙重驗證模式,令外人更難破解。

解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙
特別功能:雙重驗證、遙距密碼、室內紅外線感應、防拆警報
電源:2A X 8
後備電源:Micro-USB

 

Siemens C321


另一款同樣採用 C 級鎖芯的西門子 C321,採用把手式設計,掃描指紋嘅位置同時喺把手上,放隻手埋去就可以開到門。它還有個特別的設計,就是用上法拉第籠,可以防止外界電磁場干擾門鎖,加上內藏 2mm 厚不銹鋼板,設計相當周到。

解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙
特別功能:雙重驗證、遙距發放一次性密碼、室內紅外線感應開鎖
電源:2A X 8
後備電源:Micro-USB

 

特別解鎖

不少電子門鎖品牌,標榜有多種不同的開鎖方法,不過如果屋企得一兩個人,其實好少會突然轉用其他解鎖方式,反而有要留意的是,例如有d長者指紋會比較淺,未必啱用指紋開鎖又或者係一般常見嘅方法,而家再介紹幾款特別開鎖方法嘅電子門鎖。

Yale YMI70A


第一款是 Yale YMI70A,獨有無接觸式解鎖 Auto-Unlock 功能,只要預先喺專用 App set 好定位功能,當偵測到用家位置好近門鎖個陣就會自動開鎖,
如果雙手拎住嘢,的確更加方便,如果系統偵測到無開門,亦都識得自動鎖返門,唔使擔心其他人會開到門。
解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙、藍牙
特別功能:虛位密碼、語音提示、三分鐘鎖定、入侵警報
電源:2A X 4
後備電源:9V  電池

Rasonic RSL-VF06


市面上大部分電子門鎖都會支援指紋開鎖,而 Rasonic RSL-VF06 特別地方是用指靜脈辨識嚟代替指紋,它透過近紅外線照射手指,辨認手指入面嘅靜脈分佈,作為身份識別,如果指紋比較淺嘅朋友,利用呢個方法就比較適合。
解鎖方式:指靜脈、密碼、智能卡、鎖匙、手機
特別功能:視像通話、Wi-Fi 連接、防電磁場脈衝干擾
電源:充電式鋰電池
後備電源:Micro-USB

 

手機連接

其實今時今日嘅電子門鎖,唔單止用黎開門鎖門,仲加入唔少智能用途,例如連接手機、遙距開門,甚至乎有埋視像功能,可以隨時知道有訪客之餘,
更加直接與訪客對話。

PushLL P86-3 


如果覺得用指紋、智能卡之類嘅開鎖方式太麻煩,PushLL 嘅 P86-3 電子門鎖用上比較少用在電子門鎖上面嘅 3D 人臉識別技術,令門門過程更加簡單,而且仲可以做埋視像對話,如果有朋友嚟到而又咁啱未返到屋企,就可以先確認身份,然後利用遙距功能開門。
解鎖方式:3D人臉識別、手機、指靜脈、密碼、一次性密碼、智能卡、鎖匙
特別功能:Wi-Fi、視像通話、電子門鐘、電子防盜眼、門外偵測
電源:充電式鋰電池
後備電源:Micro-USB

LOCKLY PGD898


LOCKLY PGD898 電子門鎖 支援密碼、指紋同埋智能卡開鎖,當中嘅密碼開鎖功能,更加有 PIN Genie 專利技術,數字鍵盤會分開唔同組別擺放,每次都會重新擺位,唔怕被人睇到密碼。它同時內置有鏡頭同門鐘,當有訪客㩒門鐘,屋主手機會即時收到通知,直接透過鏡頭同訪客對話,甚至離線建立新密碼,即時 send 畀訪客使用。
解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙、藍牙
特別功能:視像通話、離線密碼、防偷窺電子按鍵、電子門鐘、進出紀錄、支援 Alexa 及 Google Assistance
電源:2A X 8
後備電源:9V 電池

Hyundai HY-SLA606


Hyundai HY-SLA606 電子門鎖一共有 6 種開鎖方法,室內部分亦有個屏幕,當門外有人撳門鎖上面嘅鐘,就可以睇到門外嘅訪客,如果屋主唔喺屋企,亦可透過 WiFi 用手機 App 遙距解鎖。此外,HY-SLA606 電子門鎖還有個得意功能,就是提供天氣預報,出門口就唔驚著錯衫或者唔記得拎遮。
解鎖方式:指紋、密碼、組合開鎖、智能卡、手機、鎖匙
特別功能:虛位密碼、電子門鐘、電子防盜眼、天氣預報
電源:內置鋰電池
後備電源:Micro-USB

SAMSUNG SHP DP609


SAMSUNG 發展電子門鎖多年,目前最新嘅 SHP DP609 /SHP P72 WiFi 電子門鎖,亦都特別針對無線操作功能,除了常見嘅指紋、密碼、智能卡同鎖匙,仲可以連接 WiFi好多操作同設定,都可以喺專用手機 App 搞掂,例如係設定時限性或者係一次性密碼。而且透過手機 App,仲可以收到門鎖嘅狀態,例如出入紀錄、電池過低提示之外,甚至感應到高溫都會通知屋主。
解鎖方式:指紋、密碼、智能卡、鎖匙、手機
特別功能:虛位密碼、一次性/限期密碼、實時門鎖狀態、雙重驗證 
電源:2A X 8
緊急電源:支援Micro USB於低電壓時臨時供電

 

總結

睇完以上介紹的多款電子門鎖,不知道有沒有適合你的款式,除了之前提及要留意門鎖類型同鎖芯種類,如果經常有朋友探訪,有一次性密碼或者限期密碼功能的電子門鎖,就會比較方便。如果想要保安性能比較高,除了揀有視像功能,有電子門鐘同電子防盜眼,保安程度就會更加好。