歡迎來到Price
  • 立即登入
  • 免費註冊
    沒有任何瀏覽紀錄。
  • 沒有項目比較紀錄。
  • 商戶分類
  • 情報
  • 二手
  • 網購
  • 商戶中心
Price

熬夜熱氣又上火!推介8款清燥熱、印度椰子養生湯水食譜~

2019-06-03

印度椰子營養價值極高,有助清燥熱、止咳功效、滋陰補腎、潤肺養顏的功效,搭配其他食材一起煲湯,效果更顯著!

熬夜上火,熱氣都可以煲印度椰子湯水緩解一下,推介8款清甜滋潤的印度椰子湯水,一年四季都可以飲用哦~

南瓜印度椰子紅蘿蔔粟米湯

清燥熱湯水

看食譜

印度椰子有助清燥熱、止咳、滋陰補腎、潤肺~再加南瓜及紅蘿蔔、粟米、小元貝。湯水好甜 

【化痰潤肺防鼻敏感】印度椰子無花果湯

清燥熱湯水

看食譜

阿姐上星期花左我700大洋睇佢既鼻敏感,噴完藥鼻水停左,但鼻水倒流積落既痰未清,仲會搞到咳。為母朝返工前熱辣辣都去街市打個轉,有咩係清熱化痰止咳、健脾補腎、增強體質預防鼻敏感??...咁都係煲返印度椰子、蘋果、淮山呢類野啦....為母真孝順。

《潤肺美顏》木瓜椰子南北杏雪耳湯

清燥熱湯水

看食譜

木瓜具健脾消食、潤肺美顏,含豐富營養。維他命A、C、胡蘿蔔素等。其中木瓜酵素有助消化,對胃病的人有幫助,雪耳、椰子有潤陰養肺之效 

【清熱解毒】魚翅瓜椰子瑤柱湯

清燥熱湯水

看食譜

魚翅瓜:清熱解毒,潤大腸,可降血壓及膽固醇。 印度椰子 : 清燥熱,止咳,潤肺養顏 瑤柱: 滋陰補血,舒緩煩渴

<清甜潤肺>椰子海底椰海竹煲豬尾骨

清燥熱湯水

看食譜

椰子氣味清香,加入海底椰有潤肺化痰止咳, 理氣潤肺,消燥清熱之功效。 而海竹具有清熱、養陰、生津、潤燥、潤肺作用。 
此湯水有清甜滋潤,潤肺清熱順氣特別有效。

【止咳潤肺】印度椰子栗子百合湯

清燥熱湯水

看食譜

天氣時冷時熱,我條老命都被玩死。 煲好潤既湯又唔係,煲清熱野又驚太勁。 
我啲咳永遠吊住尾,不如煲個椰子湯比自己,點知最後飲得最少係我……因為好野留返哂比屋企人。 湯很甜,姐有飲。

椰香紅蘿蔔黑豆素湯

清燥熱湯水

看食譜

素湯材料比較簡單, 部份食材例如黑豆、合桃和黃耳等, 可以閒時買來放在雪櫃, 到要煲湯時就只需要去買些新鮮材料就可以 
簡單方便, 適合忙碌的都市人 預防轉天氣易生病之餘, 也可以潤膚和潤肺

【清燥熱止咳】蟲草花栗子椰子素湯

清燥熱湯水

看食譜

扁桃腺炎食哂藥,個人燥燥的又氣管痕 ,雪櫃仲有粒印度椰子,有栗子同百合,加埋對條氣好既蟲草花,正呀。無瘦肉唔緊要,素湯一樣好飲好甜。